پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

  • ۰
  • ۰

ضایعات پشم سنگ

ضایعات پشم سنگ چه کاربردی دارد؟ این ضایعات چه تفاوتی با پشم سنگ دارد و چه نفعی در خرید آن می باشد؟


ضایعات پشم سنگ، همان پشم سنگ می باشد که از دورریز و برش پشم سنگ تولیدی توسط دستگاه های کاتر و بسته بندی، به وجود می آید.
انواع مختلف عایق پشم سنگ مانند، پشم سنگ لوله ای، پشم سنگ لحافی، پتویی و یا تخته ای دارای اندازه ها و اشکال مختلف می باشد و در زمان تولیدشان برش های بر روی آن ها انجام می شود تا به فرم ها و ابعاد مورد نظر تولید شوند، دور ریزهای حاصل از این عملیات نیز قابل استفاده می باشند و به صورت پشم سنگ ضایعاتی به فروش می رسند.

ضایعات پشم سنگ از نظر ویژگی ها و خواص عایقی، تفاوتی با پشم سنگ ندارند در حالی که این ضایعات و دور ریزهای پشم سنگ قیمت کمتری نسبت به محصولات دیگر آن نظیر، پشم سنگ لحافی، پتویی، تخته ای و لوله ای دارد.

در بعضی از صنایع و در عایق کاری بعضی از قسمت های تجهیزات صنعتی و یا قسمت های ساختمان، نمی توان از عایق تخته ای، پتویی و یا لحافی استفاده کرد، مثل قسمت هایی از دستگاه ها و تجهیزات که شکل هندسی خاصی ندارند و یا بین درزهای و یا فواصل بین دو عایق. در این قسمت ها به ناچار باید از ضایعات پشم سنگ استفاده کرد که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند و هم ویژگی ها و خواص حرارتی و صوتی یکسانی با عایق پشم سنگ دارد و از نظر پوشش دهی بسیار مناسب می باشند.


منبع: http://paramisrockwool.com/fa/فروش-پشم-سنگ/572-فروش-ضایعات-پشم-سنگ

  • ۹۸/۰۳/۰۴
  • پشم سنگ پارامیس پارامیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی