پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

  • ۰
  • ۰

عایق مناسب کانکس

عایق کاری کانتینر - کانکس

عایق کاری کانکس دقیقا به همین دلیل که عایق کاری ساختمان صورت می گیرد، انجام می شود. در ساخت کانکس معمولا از ورقه های فلزی استفاده می شود که به راحتی گرما را از خود عبور می دهند. این باعث می گردد که محیط داخل کانکس در تابستان به سرعت گرم شود و در زمستان سرد. به همین دلیل است که عایق کاری حرارتی کانکس ها و کانتینرها از اهمیت بسیار برخوردار است.
عایق کاری کانکس باعث می شود که محیط مناسب و معتدل تری در زمستان و تابستان داشته باشند. اولین و مهم ترین نکته در عایق کاری حرارتی کانکس ها انتخاب عایق حرارتی مناسب می باشد. انتخاب عایق حرارتی مناسب بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، برای مثال در مناطق مرطوب باید عایق انتخاب شود که در برابر رطوبت مقاوم باشد و یا از عایق رطوبتی نیز در عایق کاری کانکس استفاده شود و یا در مناطق که نور خورشید به شدت و بصورت مستقیم می تابد، از عایق انعکاسی باید استفاده شود.


 
انتخاب عایق حرارتی مناسب برای کانکس و کانتینر

انتخاب نوع مناسب عایق حرارتی بستگی به سطح انتظار شما از عایق حرارتی و نیازها و الزاماتی است که انتظار دارید با عایق کاری کانکس برآورده شود.
بطور کلی یک سری الزامات و فاکتورهایی وجود دارد که در انتخاب عایق حرارتی مناسب باید به آن ها توجه کنید:


- عملکرد عایق حرارتی: در زمان انتخاب عایق حرارتی باید اطلاعات کافی در رابطه با عملکرد آن در شرایط مختلف داشته باشید. برای مثال عایق حرارتی برای چه آب و هوایی مناسب است، چه عوامل محیطی بر آن تاثیر می گذارد، مواد شیمیایی مختلف چه تاثیری بر عایق حرارتی دارد و ...

- پارامتر R-Value: این پارامتر نشان دهنده میزان مقاومت عایق حرارتی در برابر انتقال حرارت می باشد و هر چقدر که این عدد بالاتر باشد راندمان عایق کاری بالاتر می رود.

- میزان نشتی هوا: میزان سلول بندی عایق حرارتی به چه میزان است و چقدر هوا را از خود عبور می دهد.

- مقاومت در برابر رطوبت: در محیط هایی که رطوبت هوا زیاد است این پارامتر اهمیت دارد.

- سازگاری با محیط زیست: بعضی از عایق های حرارتی از مواد بازیافتی تولید می شوند و یا دوباره می توان آن ها را بازیافت کرد. این نکته برای حفظ محیط زیست حائز اهمیت می باشد.

- طول عمر: انتخاب عایق حرارتی که طول عمر پایین دارد در واقع دور ریختن پول شما می باشد و شما مجبور خواهید شد خیلی زود عایق حرارتی کانکس خود را تعویض کنید.

 

منبع: http://paramisrockwool.com/fa/blog/562-نکاتی-در-انتخاب-عایق-حرارتی-مناسب-برای-کانکس-کانتینر

  • ۹۸/۰۲/۰۶
  • پشم سنگ پارامیس پارامیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی