پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

  • ۰
  • ۰

آجر نسوز

خرید آجر نسوز

آجر نسوز در واقع نوعی چینی است که از خاک های نسوز تهیه می شود، مقاومت دمایی بالایی دارند و کاربرد اولیه آن ها برای مصارف صنعتی و کوره های ذوب آهن می باشد.
چینی نیز نوعی سرامیک مرغوب می باشد که دارای ساختاری متراکم تر و ظریف تر از سفال است. دمای پخت آجرهای نسوز حدود 1500 درجه سانتیگراد است.

مواد اولیه آجر نسوز مواد سرامیکی و غیره فلزی هستند که مقاومت دمایی بالایی دارند و می توانند در درجه حرارت های بسیار بالا پایدار باشند. مواد نسوز باید خواص فیزیکی و شیمیایی خود را در دماها و شرایط محیطی با حرارت بالا حفظ کنند.
انواع آجرهای نسوز : آجر نسوز سیلیسی، آجری نسوز ویژه، آجر نسوز آلومینیومی و آجر نسوز قلیایی می باشد.


شرکت پشم سنگ پارامیس یکی از اولین تولید کنندگان عایق صوتی حرارتی و ضد حریق پشم سنگ در کشور می باشد که با بهره گیری از نیروی کارآمد و ماهر و با استفاده از دانش روز توانسته انواع محصولات با کیفیت پشم سنگ را در سراسر ایران عرضه کنند.
شرکت پشم سنگ پارامیس همواره تلاش کرده است تا محصولاتی با بهترین به همراه بهترین خدمات در اختیار مشتریان و مصرف کننده گان قرار دهد و مشتری مداری همواره سرلوحه فعالیت های این شرکت بوده است. همکاران ما همواره در واحد فروش پشم سنگ پاسخ گوی شما خواهند بود و اطلاعات لازم را در این زمینه اختیار شما قرار خواهند داد.

از دیگر فعالیت های شرکت پشم سنگ پارامیس، خرید آجر نسوز است، ما خریدار آجر نسوز شما می باشد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


منبع: http://paramisrockwool.com/fa/services/578-خرید-آجر-نسوز

  • ۹۸/۰۳/۰۶
  • پشم سنگ پارامیس پارامیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی