پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کی از قسمت های هر ساختمانی سقف های کاذب می باشد، انواع سقف های کاذب با طراحی های مختلف به همراه پشم سنگ، که برای عایق کاری این سقف ها استفاده می شود، در بناها و ساختمان ها کاربرد دارند. کاربرد عایق پشم سنگ در ساختار این سقف ها باعث عایق شدن آن ها می شود، عایق کاری صوتی و حرارتی همزمان.

انواع سقف های کاذب شامل موارد زیر می باشد:

سقف کاذب دامپا

این نوع سقف ها متشکل از یک ورقه آلومینیومی با ضخامت حدود 5 میلیمتر می باشد که با روش "رول فرمینگ" در عرض ها و طول های مختلف تولید می شوند. در این سقف ها از یک لایه عایق پشم سنگ استفاده می شود که سبب عایق شدن آن ها می شود و همچنین آن ها را غیر قابل اشتعال می سازد. نصب سریع این سقف ها و ویژگی هایی که دارند باعث شده از آن ها در مراکز صنعتی، بیمارستان ها، هتل ها، استخرها و مکان های دیگر استفاده شود.

سقف های کاذب تابل

نوعی از سقف های کاذب پیش ساخته می باشند که از قطعات مربعی شکلی تشکیل شده اند که داخل شبکه آلومینیومی قرار می گیرند. در این روش امکان برداشت سقف و نصب مجدد آن برای دسترسی به تاسیسات پشت سقف کاذب میسر می شود.
در این سقف ها نیز می توان از عایق پشم سنگ به منظور عایق کاری سقف کاذب استفاده کرد. پشم سنگ عایقی است که همزمان عایق سازی حرارتی و صوتی را برای شما فراهم می کند. از این نوع سقف های کاذب به همراه پشم سنگ در سالن های اجتماعات، سقف سینماها و اماکن وسیع استفاده می شود.


کاربرد پشم سنگ در عایق کاری قسمت های مختلف ساختمان از جمله سقف های کاذب یکی از کارآمدترین و بهترین روش های جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.
پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی با طول عمر بالا می باشد و همچنین این قابلیت را دارد که بتوان آن را بازیافت کرد، همین باعث شده این عایق نقش مهمی در حفظ محیط زیست داشته باشد.


منبع: http://paramisrockwool.com/fa/blog/513-عایق-مناسب-سقف-کاذب

  • پشم سنگ پارامیس پارامیس