پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

پشم سنگ

عایق حرارتی صوتی و ضد حریق

  • ۰
  • ۰

ضایعات آجر نسوز

امروزه به دلیل افزایش روز افزون جمعیت شهرها و نوسازی بافت قدیمی شهر و ساختمان ها، میزان تخریب و مرمت ساختمان ها افزایش یافته است. که این منجر به تولید بیشتر پسماندها و نخاله های ساختمانی گشته. از جمله این پسماندهای ساختمانی، می توان ضایعات آجر نسوز را نیز نام برد.
رها سازی این پسماندها در محیط زیست باعث آلودگی و بد منظره شده فضا و محیط اطراف می شود. امکان بازیافت این پسماندها و نخاله های ساختمانی وجود دارد. بازیافت این ضایعات علاوه بر اینکه می توان به حفظ محیط زیست کمک کند امکان استفاده مجدد از آن ها را نیز فراهم می سازد و این فرایند به اقتصاد کشور کمک می کند.


اقتصاد مدور و بازیافت محصولات برای ورود مجدد آن ها به چرخه تولید در مقابل اقتصاد خطی قرار دارد. بازیافت پدیده تازه ای نیست و تقریبا به قدمت تاریخ بشر می باشد که با بیشرفت تکنولوژی شکل تازه تری به خود گرفته است. تنوع مواد در اقتصاد مدور بیشتر شده است و به همراه آن کاربردهای مختلف مواد بازیافتی نیز افزایش یافته است.

دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که کشور چین با تولید سالانه حجم بسیار وسیعی از زباله و بازیافت آن ها، وارد کننده زباله از کشورهای دیگر نیز هست و آن ها را نیز بازیافت می کند.

شرکت پشم سنگ پارامیس یکی از اولین شرکت های تولید کننده عایق صوتی حرارتی و ضد حریق پشم سنگ در کشور، در زمینه خرید آجر نسوز ضایعاتی نیز فعالیت می کند. بازگشت دوباره ضایعات آجر نسوز به چرخه تولید به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد و باعث تولید محصولات با قیمت پایین تر می گردد.
محیط زیست هدیه و موهبت الهی است که حفظ آن وظیفه و رسالت هر انسانی می باشد. شما با فروش آجر نسوز ضایعاتی خود می توانید در این راستا گامی موثر بر دارید.

ما خریدار آجر نسوز ضایعاتی شما هستند، لطفا برای آگاهی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


منبع: http://paramisrockwool.com/fa/services/579-خرید-ضایعات-آجر-نسوز

  • ۹۸/۰۳/۰۶
  • پشم سنگ پارامیس پارامیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی